Här är jag


 
Skyll inte på mig. Det är bredbandsbolaget ni ska skälla på. Det har jag gjort. Och tro mig, jag var inte glad när jag ringde dom i veckan och dom sa att inte bredbandet går igång förän måndag( imorgon nu då). I dag tjuvar jag på ett annat bredband men i morgon SKA vårt funka. Annars ska jag personligen ringa bredbandsbolaget och be dom avsluta vårat inte ännu startade bredband.

Sååå, vad hittar jag på då. Jo, jag gör ett tappert försök att få julkänslor. I går köpte Niklasen och jag julgran och i dag ska vi klä på den, så att säga. Jag har dock tjuvstartat lite och slängt i belysningen och lagt paketen under den. Så är den ju redo att kläs i dag när Niklas kommer tillbaka. Sedan ska jag in till stan och se om jag hittar något trevligt att ha på mig på julafton och sedan handla alla ingredienser till JULGODISET som jag ska baka i morgon. För sedan blir det jobb,jobb,jobb änd fram till julafton. 

Synes

satt och kollade igenom det gågna årets bilder. Jisses alltså. detta var min vardag innan. Jag saknar det

Kommentarer
Postat av: Mallan med myror i brallan..

Saknar också de sjukt mycket. Många av mina kvällar är fyllda av ångest! Varför flyttade jag?



Kul om vi kan ses i jul! SMACK

2008-12-16 @ 20:11:44
URL: http://malinyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0