Våldgästar Kocken

Nu när jag snott lite bilder från Malin kan jag berätta om måndagen då Frisörerna gästade skolköket. Malin, jag och Liza lagade mat till hela skolan (350 pers). Sug på den ni! Och det blev så inihelskottans gott så jag har aldrig smakat bättre. När vi var färdiga (eftersom vi gjorde maten på en timma eftersom vi är så jäkla bäst) så spårade vi ur lite. Och skrang runt i köket som yra höns och letade efter gottigheter. Det slutade med att vi gjorde kanelbullar, 4 kladdkakor och drack Mer-dricka som vi ställde in i frysen för att få dom kalla och sedan glömde dom där (vilket resulterade i slusch ice)

Varsågoda att njuta av dessa vackra bilder.

image147image148image149image150image151image152image153
image154

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0