MorningGlory

Att vakna av solens strålar kan bara betyda att den blir en bra dag! I gårkväll hade Niklas och jag bara en hemmamyskväll och det var sååå skönt med tanke på att jag jobbade i går och ska jobba i morgon. Jag har liksom vant mig vid att alltid få 2 dagars helg så denna helgen måsta jag ta extra vara på denna söndagen!
Om en stund kommer min mamma och pappa hit och vi ska börja med att ta oss upp till blomsterlandet. Jag funderar på att fixa iordning i vår balkonglåda som ser riktigt taskig ut efter vinterkylan. Ja, jag ska visa er senare så ni förstår vad jag menar!
Nehe, nu ska jag äta en god frukost som min andra hälft har fixat iordning! Mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0