Återkomsten

Nejmen tjaaaaaaa. Ja jag har då inte varit flitig på den här fronten denna veckan. Men jag har haft lite att stå i. Mycket på jobbet, jobbat sena kvällar, en bil som kapsejsade och bla bla bla. Men nu är jag här med en lagad bil men en trött hjärna. I går var det födelsedagsfest för hela slanten och det var mycket bra ordnat måste jag säga. En salig blandning folk och trevlig dans kan inte bli bättre.

I morgon är jag ledig och ni kan inte ens ana hur skönt det ska bli. Jag är helt seriöst helt slutkörd! Först en vecka på mallorca och efter det inte en lugn helg. Nästa helg ska jag ligga i soffan och inte röra mig ur fläcken!

Nu ska jag ta och kika på ett avsnitt av det som alla tydligen snackar där det tydligen medverkar någon Anka!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0