Någon ska till globen

Det blev jädrans snabba puckar här alltså. Jag som inte har koll på någonting tydligen har totalt missat att BRITNEY SPEARS ska till Sverige! Och att biljetterna släpps i dag! Om 10 minuter exakt. Tjena pommes alltså. Jag har inte gillat Britney innan men hennes 2 senaste album har varit riktigt bra. Så nu sitter jag här beredd på ticnet och med kontakt med Peter så att vi båda ska försöka få tag i biljetter till mig, Jennyfer och en tjej till. Omöjligt? Javisst. Men försöker man inte så får man inga. Någon gång måste det ju faktist vara min tur att få biljetter! Men nu är det bara 5 minuter kvar så nu är det jag som måste koncentrera mig på enbart ticnet. Tudeloo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0