Fredag?

I dag har jag gått och trott att det är fredag hela dagen. Sjukt jobbigt när man kommer på att det inte alls är fredag utan bara torsdag. Inte för att jag inte tycker om mitt jobb, för så är det inte, jag älskar mitt jobb. Men vilket jobb du än har så jobbar du för att det ska bli helg. Så nu har vi rett ut det lilla kruxet. Morgondagen lär gå grymt fort. Jag har smockat och det är kul.

I dag har min far varit här och hälsat på. Han körde ner mamma hit för att hon skulle åka bussen till göteborg till min syster eftersom dom ska till Stockholm i morgon. Taskigt nog lämnade dom knatten i familjen (jag) hemma. Skämt och sido. Med en New York resa om en och en halv månad(!) kändes det inte prioriterat att åka till Stockholm och bränna pengar. Men men. Dom ska i alla fall på Let's dance i morgon så håll utkik. Min mamma brukar alltid somna under nyhetspausen så kolla efter någon som sitter och nickar.


Kolla vad jag hittade! Haha, så små vi är!

I mon blir det BIO! Män som hatar kvinnor!

Kommentarer
Postat av: Jennyfer

Den filmen är SUUUUPERbra!!

2009-03-06 @ 08:27:38
URL: http://jennyferkanth.blogg.se/
Postat av: Jennie



Hej Hej!



Vill du att fler besöker din sida för att läsa

just det Du skriver?

Jag menar, ingen blogg utan besökare ;)

Inne hos mig finns en bra guide om hur du på nolltid skaffar fler läsare! Kolla under:

" Jennie Tipsar " :)



/Jennie - Diva

2009-03-06 @ 10:30:03
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0