How to become a desperate housewife

jag har gjort rabarberpaj i dag. Grymt god blev den. Visst är det väl konstigt vad mycket mer man hinner med när man går upp tidigt på dagen?

Jag har även framkallat hundra bilder från spanien-resan (det var på tiden med tanke på att det var i augusti) Åååå spanien! Skojar ni att jag fick en jag-vill-tillbaka känsla när jag satt och kollade igenom alla korten för att välja ut vilka som skulle framkallas?

På lördag är det seriestart för Eva och Adam! Vadå att jag måste se! haha



image113image114

Kommentarer
Postat av: Nea.

Inte för att vara en gnälling bitch. Men "Housewife" stavas med E. :) Ha en bra dag.

2008-03-26 @ 19:20:16
URL: http://neapeahh.blogg.se/
Postat av: Amanda

tack tack. lätt hänt att en bokstav slinker undan vettu ;)

2008-03-26 @ 19:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0