dagen-efter stolt

som sagt så landade jag på underbar i går i alla fall. Och hör och häpna, jag var inte med på EN ENDA mingelbild. (måste dubbelkolla sedan så att jag inte fastnat i bakgrunden eller nåt på nån bild) Varje gång jag såg mingelfotograferna, då sprang jag därifrån illa kvickt.

Förfest hos elin i hennes nya lya. Mega fin var den och med en garderob lika stor som en gympasal (vadå alla tjejers dröm!)
Kvällen slutade med att jag träffade emelié ute på storgatan och som på beställning sprang hon till "sin" korvgubbe (som bjuder henne på korv så fort hon vill) och fixade en korv utan bröd med ketchup och lite senap på till mig. Självklart passade hon på att ta ytterligare en korv till sig själv. Hon har korvbubben lindad runt sitt lillfinger, kort och gott.

Trevligt med lite ansikten hemmifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0