With Love.

I går bestämde Linda och jag oss för att gå ut i sista stund. Och det visade sig bli lyckad kväll med dans på Gastons! Riktigt roligt! Och eftersom detta med största sannolikhet var den sista partykvällen på ett antal helger framöver kändes det kul att det blev lyckat!
När vi gick hem i natt upptäckte vi dock att något kötthuvud (ursäkta ordvalet) hade kunnat orsaka en allvarlig olycka. Precis bredvid gångvägen genom Picassoparken upptäcket vi nämligen ett jättestort hål, som visade sig vara en brunn utan lock. Jag kollade mig omkring och upptäckte att kötthuvudet ifråga hade slängt varningskonen i buskarna. Smart drag liksom. Skitkul om någon hade trillat ner där i fyllan och villan. Så jag, hjälten, kravlade in i buskarna och släpade upp konen och ställde den över hålet igen. Så det är mig ni ska tacka för att ni inte trillade ner i ett svart hål i natt!
Nog pladdrat och vidare till rubriken. Denna dagen spenderar jag med min kärlek som varit i Köpenhamn och jobbat hela veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0