Länge lever sommaren, den som kom och gick igen. Snabbare än någonsin förut.

West coast house festival
West coast house festival
West coast house festival
En härlig sommarkväll
En härlig sommarkväll
En annan härlig sommarkväll med Linda på Tillsammans
Inflyttningsfest
Inflyttningsfest
Inflyttningsfest
Midsommarafton
Midsommarafton
Midsommarafton
Midsommarafton
Club monday (Kolla in mitt hår!!!)
En fin sommarkväll
En fin sommarkväll
Smögen
Smögen - Hey nah neh nah såklart!!!
Smögen
Smögen
Smögen -  Lagergrens! Fråga mig inte vart datumen kommer ifrån.
Smögen
Smögen
Smögen
Smögen
Smögen
Smögen
Smögen
Smögen
Smögen
Smögen
Smögen
Grillkväll!
Grillkväll
Grillkväll
Grillkväll
Grillkväll
Grillkväll
Sushi och konsert i sanddynorna
Sushi och konsert i sanddynorna
Sushi och konsert i sanddynorna - Halloumi i mina brillor liksom.
Hos syster i Göteborg
Hos syster i Göteborg
Hos syster i Göteborg
Hos syster i Göteborg
Hos syster i Göteborg
Hos syster i Göteborg
Hos syster i Göteborg - 5-kamp på liseberg
Hos syster i Göteborg
Hos syster i Göteborg
Kräftskiva/kalas för Emelie
Kräfskiva/kalas för Emelie
Göteborg med dessa brudarna för partaj på Port du soleil
Göteborg - Dom åkte atmosfear, jag höll väskorna...
Göteborg
Världens bästa sommar! Det är sjukt hur snabbt det gått och hur mycket man faktist gjort nu när man kollar igenom bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0