Världens godast köttebullar!

Jag har lyckats! Äntligen! För första gången någonsin så har jag gjort så jääääkla goda köttbullar! Dom är kanske inte riktigt mamma, mormor och syster nivå, men det är banne mig inte långt ifrån!

Knepet för min del (vilket säkert många av er redan visste, men jag hade ingen aning) var att dels blanda i ströbröd som fått svälla i vatten och dels att köra hela massan i matberedare. Och riva löken får man inte glömma heller!
Dom satt fint med hemmagjord brunsås och kokt potatis kan jag meddela!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Duktigt systeryster!! Några tips som jag tycker ger de allra bästa köttbullarna. Blanda i lite dijonsenap, kalvfond och persilja i smeten så blir köttbullarna ljuuuuuuuvliga!! Värt att testa. :)

2011-10-26 @ 06:59:39
Postat av: mamms

Duktigt.

2011-10-26 @ 09:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0