När fyra blir två.

Jag snackar inte om något annat är hålen i mina byxor. Två små hål på vardera sida i skrevet har nu pajjat så mycket att det blivit två helt gigantiska hål i stället. Och när jag säger gigantiska menar jag GIGANTISKA! Jag måste verkligen införskaffa mig lite nya jeans, men det är ju så otroligt tråkigt att köpa eftersom dom har en livslängd på max ett par månader på mina ben. Fattar inte hur jag går.
Dessutom vill jag ha nya skor. Hej, dagens i-landsproblem!
Lite intressant info såhär en torsdagskväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad läskigt !!! Tänkte exakt som du igår !!

Jag har ca 12 par jeans som är hål i skrevet och som kan lagas om någon kan sy haha =) tänkte också tanken att köpa nya, men somsagt så går dom sönder efter någon månad !!



Vi borde få bidrag, vi med "konstiga ben" eller "konstig gång"

Kram

2011-05-27 @ 17:35:48
URL: http://hannalouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0