Go Donuts!

Sätt upp håret i en hästsvans, knäpp donuten runt tofsen, trä på ett gummiband runt håret och donuten, fäst in topparna. Voila!
På förfesten i fredags började alla helt plötsligt prata om donuts. Först fattade jag ingenting, sen förstod jag plötsligt vad dom pratade om. Jahaaa ni menar donuts! Det är ett hjälpmedel vi frisörer kan använda till uppsättningar, men jag ska ärligt säga att jag aldrig använt en. Testat hur dom funkar, ja visst, men inte mer än så.
Men alla var tydligen helt inne på att köpa donuts för att det var tydligen supersmidigt att slänga upp håret i en perfekt "bulle" lite varstans på huvudet.
Så jag var ju självklart tvungen att testa i dag på jobbet. Och ja, ganska smidigt var det ju faktist, så det kanske blir en och annan donut på skallen i vår/sommar!

Kommentarer
Postat av: Louise H

Man kan också ta en sock och klippa av "tån" sen rullar man uppifrån så blir det en "donut" och det passar alldeles utmärkt :)

Jag själv har en sån som är gjord av en strumpa !

2011-03-28 @ 17:26:26
URL: http://hannalouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0