Home sweet home!

I går ställde Niklas och jag till med en liten inflyttningsfest och bjöd in ett härligt gäng vänner. Vi hade det riktigt trevligt och trots att regnet stod som spön i backen begav vi oss in till stan en snabbsväng! Sedan blev det en blöt hemgång och chicken Mc.Nuggets över hela backen! Haha!
Och så vill jag passa på att tacka för alla fina presenter vi fick! Jag blev lika chockad varje gång någon sträckte fram ett paket under våra näsor! Det hade jag verkligen inte räknat med! Men tusen tack!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket snygga tjejer & Killar hoppas ni hade en dunder kvälll!!!

2011-06-20 @ 08:31:22
URL: http://cordreams.blogg.se/
Postat av: Rebecca

TAck för en mycket trevlig fest kära syster! Jag hade mycket trevligt! :) Den där McNuggets-historien är riktigt rolig!

2011-06-20 @ 21:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0