När man lurar sig själv...

I dag gjorde jag två stora misstag. 1: Gick in på Nelly.com trots "shoppingstop" (som Ida och jag dessutom precis hade konstaterat att vi båda hade på grund av resor). Vad hittar man då? Jo, givetvis något man vill ha.
2: Tänkte att jag för skojs skull skulle gå och kolla om det där fina linnet kanske finns i klädbutiken runt hörnet. Vilken det givetvis gjorde...
Sedan gjorde jag i och för sig misstag 3 också och provade det och jag behöver kanske inte ens skriva att det står en påse bredvid mig på bordet nu...

Kommentarer
Postat av: Anna

Unna dig en försenad födelsedags present :) det går alltid att hitta ursäkter ;)

2011-02-01 @ 17:11:39
Postat av: Rebecca

Åh så fint!!! SÅnt vill jag också ha!

2011-02-01 @ 20:36:51
Postat av: Ida

Jag tycker det var fint och det kommer bli hur fint som helst! Kram Ida S

2011-02-01 @ 21:46:17
Postat av: mamma

Så snyggt ! Hade kunnat tänka mej det linnet !

2011-02-02 @ 06:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0