Here I am

Ja herregud, ni är en tapper skara läsare ni. Kikar in här varje dag trots min fruktansvärt dåliga uppdatering. Men det började med att jag slog i huvudet och inte satt vid datorn pga det och sedan hade jag mycket julgrejer att fixa. Baka, pynta och köpa julklappar. Men jag ska bättra mig, jag lovar.
I morgon är min sista jobbdag innan några dagars behövlig julledighet. Dessutom inväntar jag min årliga julförkylning som ligger och kliar mig i halsen om kvällarna. Den kommer väl på fredag eller något.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Den här gången har vi dock bytt ordning. De två senaste åren har du varit sjuk först, sen mamma och sist jag (lagom till nyår. Man tackar!)... Men nu är jag dålig redan nu. Hostar, har ont i halsen, snörvlar och är på god väg att tappa rösten helt och totalt. Så jag hoppas på att vara skapligt frisk till jul! :)

2011-12-21 @ 23:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0