My lovely weekend.

Det har varit en fantastisk helg. Det har varit Tall Ship Races i stan hela helgen och det har faktist varit riktigt trevligt. I fredags var jag bara ute en snabb sväng på stan på kvällen för att sedan följa upp med jobb i går. Efter jobbet lunchade jag med min vän Hanna och sedan traskade vi en bit bort i hamnen och kikade i det fina vädret.
Kvällen bjöd på kräftskiva och födelsedagsfest hos Emelie och sedan tog vi en taxi in till stan och dansade loss på Gastons.
Linda och jag skulle köpa nattamat på McDonalds. Jag beställde en QP cheese &co. men efter lite missförstånd personalen emellan gick jag därifrån med den menyn + 1 McFlurry + 1 McFeast. Win! Kände mig inte dåligt glupsk när jag trallade hem från McDonalds med en hel shoppingpåse men mat. Haha. Men skrattade gjorde vi.
I dag har jag bara myst runt med min fina Niklas. Vi har varit två vändor i hamnen och bland annat kollat på två skateboarduppvisningar. Jag måste erkänna att jag är sjukt fascinerad av skateboardåkning på ramp. Därav anledningen till att vi gick dit två gånger. Jag fattar inte hur dom vågar! Och att varje centimeter är viktig. Det är coolt.
Sådärja! En uppdatering av min helg! Bilder från kräftskivan kommer när jag har hämtat min kamera hos Emelie!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hur går det med bilderna?? :)

2011-08-11 @ 18:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0