Nattsudd.

Jag är verkligen en kvällsmänniska! Hade jag inte lagt band på mig själv så hade jag satt igång och storstädat hela lägenheten (har jag sagt att här ser ut som att djävulen gått lös? FLYTTKAOS) klockan 22.30. Men jag hade inte alls det städsuget på eftermiddagen i dag när jag var ledig. Jag får liksom alltid för mig sånt på kvällen!
Det har hur som helst varit en fin dag i dag. Började förmiddagen med att strosa runt på stan med Linda, sedan sprang jag upp på Face&Body för lite massage och efter det lunch med Linda. På vägen hem köpte vi varsin kaffe och gick och njöt av solen! Jag avrundade eftermiddagen med en joggingrunda. Herregud så otränad man kan vara. Jag får ju för tusan springa i "industriområdet" för att undvika att någon ser mig (eller framförallt hör mig) när jag långsamt stånkar fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0