All The Small Things...

Bilder från http://rodeo.net/tattoologist/


Alla vi som har en tatuering vet ju att det är mer eller mindre beroendeframkallande. Så även i mitt fall, även om jag inte direkt tänker fylla hela kroppen. Jag har alltid sagt att jag absolut inte vill ha fler än tre. Och just nu har jag två...
När jag gjorde min senaste, som sträcker sig längs hela min "sida" (texten), så sa jag att jag aldrig mer i hela mitt liv skulle utsätta mig för den smärtan igen. Och ja, vad ska jag säga, ett och ett halvt år senare så sitter jag här igen och är rätt sugen ändå...
Något litet, fint och oväntat.
Men, så är jag ju inte den som bara impulsivt gör något utan vill vara väldigt säker på min sak. Lite halvt mesig ni vet. Så vi får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0