ta min hand jag följer dig, vi ska åt samma håll.

Ännu en måndag och ännu en början på en ny vecka. Denna veckan är min långvecka så jag jobbar måndag till lördag. Men jag känner mig redo!
Idag tänkte jag att jag skulle gett mig ut på en springtur, men min hals spökar lite känner jag så jag vågar faktist inte. Visste ni förresten att jag börjat med min löpträning? Och det känns faktist till och med ganska kul att ge mig ut. Jag längtar dock tills jag orkar springa hela rundan i ett svep utan att ta power-walk pauser ibland. Då kan jag börja pusha mig själv på tid istället för att koncentrera mig på att överleva hela rundan utan att dö. För det är så det ser ut nu...


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Kanske ska ge dig en start i Göteborgsvarvet i julklapp? hihi

2010-09-28 @ 12:35:16
URL: http://frokenhobbykock.blogg.se/
Postat av: Rebecca

haha! Såg nu vilken söt liten mage du har målat till. :) Inte har du en sån mage!

2010-09-28 @ 13:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0