stockholmhairdresser

I dag blev allt bokat och klart och om två veckor drar jag, Linda och min kollega Ida till Stockholm för två dagars inspirationsmässa. Givetvis ska ju frisören från staaan med också nu när vi kommer upp (Hanna! Woohuu)! Jag tror att vi kommer att få en grym helg ihop. Vi kommer flyga upp redan på fredagkvällen och stanna hela helgen.
Det roligaste med denna mässan är att den i stort sätt bara bygger på massa visningar från grymma frisörer och inte som många andra mässor, där det bara är en massa skitgrejer dom vill sälja på en. Jag längtar!
Så jag kommer komma tillbaka därifrån full med idéer och inspiration! 



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Då kanske din gamla syster får en ny frisyr i höst!? :) Me like!

2010-09-24 @ 10:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0