6:e Spetember

Goddagens! Här sitter jag i våran nyinköpta skrivbordshörna och fånar mig vid datorn. I dag är jag som sagt ledig och jag tar det riktigt slappt. Började dagen med att avancera från sängen till soffan där jag slängde på "Bridget Jones dagbok". Har inte sett den på evigheter så man får passa på när mannen inte är hemma. Nu håller jag på med film no.2 "På spaning med Bridget Jones". Sikka filmer alltså!
Jag slappar och röjer bland grejerna i lägenheten i omgångar alltså! Det är min dag det!
Ska även försöka ta mig till blomsterlandet och köpa en ny Hjärtan på tråd blomma. Jag har tagit död på ytterligare en...

Massa ointressant information från mig! Nu blir det lunch och fortsatt filmtittning! Senare i dag ska ni få se min nya underbara skinnjacka!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

1. Bridget JOnesfilmerna är några av mina absoluta favvofilmer!



2. Stackars hjärtan på trådar. :(



3. Snygg bild...



Kram från syrran som just nu har en redig utväxt. Tänk så bra att det ska åtgärdas på fredag! :)

2010-09-06 @ 19:12:19
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0