sista rycket

Idag slutade jag tidigare fråm jobbet. Körde bilen mot stan för att springa in och förlänga ett recept och efter det var det mission "hitta något att ha på sig till lördagens festligheter". Slirade inom Emelie på SODA som hjälpte mig och jag trallade där ifrån med en sketacool klänning. Är grymt nöjd och hade gärna visat er en bild på hela klänningen men det gör sig absolut inte på en galge så ni får en tjuvtitt nu och så får vi väl se om jag fastnar på någon bild på lördag så får ni se den på.
Nu ska jag äta och sedan packa! Som vanligt i sista stund...


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ha det så roligt i Stockholm kära syster! Ta det försiktigt. :)

2010-10-08 @ 13:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0