rädd som få

Alltså, jag har kollat upp det där med spindlar i Mexico... Jag kommer att dö. Jag som bölar för en avloppsspindel i vårt torkrum i källaren...
Det var inte direkt lugnande idag på fikan när Elin googlade det och säger att "den rödknäade fågelspindeln" finns i Mexico. Och när jag kollar här hemma själv så finns det ju ännu fler. 
Det står dock att dom mest finns utanför bebyggelse. Jag hoppas på det. Ska fråga runt bland mina kunder som varit i mexico.
Och för alla er som sitter där och tänker "Men vad trodde du om du åker till ett land som Mexico?!", så svarar jag att nej, jag tänkte inte så långt. Jag ska köra på Elins taktik och läsa på om det jag är rädd för så man botar sin rädsla. 


Kommentarer
Postat av: Austrlianefararen

Jag kan känna mig trygg, i Aussie finns det teleonfonsupport om man råkar i luven med en giftspindel http://www.newzglobe.com/node/12032



Fan Amanda, sen du började skriva om spindlar har jag börjat fundera på sånt där också. Australien är ju känt för alla sina giftiga djur, ormar i toaletten och krokodiler i poolen... ryser!

Men på Nya Zeeland finns inte ett enda giftigt djur, ganska coolt faktiskt!

2010-10-05 @ 23:12:02
Postat av: Rebecca

Söt du är syster!

2010-10-06 @ 10:24:35
Postat av: elin

ja för det gick ju helt underbart bra när jag skulle skryta om hur duktig har blivit med min fobi!! haha! upp som en sol, ner som en pannkaka!

2010-10-06 @ 20:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0