in the middle

Vi bestämde lite hastigt och lustigt i går att vi ska ha en halloween"fest". Förfest med knytkalas med läskig mat (Emelie sa att hon till exempelt kunde göra spöktårta, jag tvivlar på att det kommer ske haha) och sedan utgång i snygg utklädnad. Kan bara inte misslyckas! 
Genast börjar jag såklart fundera på en lämplig utklädnad. Hittade en kul på butteriks. En uppblåsbar vikingadräkt. Jag hade flabbat åt mig själv om jag tagit på mig den. Men så skoj ska vi inte ha. Jag får helt enkelt klura vidare. Ska ju upp till Stockholm en vända till innan det är dags så jag får ta mig en runda på butteriks där.


succé?


Kommentarer
Postat av: Lina

Annars har

Dem ju en bra hemsida man kan beställa ifrån :)!

2010-10-20 @ 23:31:29
Postat av: Rebecca

När då?

2010-10-21 @ 20:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0