bildregn stockholm hairdresser


välkomnande hotellrum


hello you


dag 1 på mässan. fixar iordning oss


ligan


Lee Stafford - Englands rock n' roll hairstylist






Mika's Koivisto/Karlsson


hair


hair


Killar


modeller


Dejan Cekanovic


Hårgänget hade ballerina


På kvällen blev det kalasande. Hanna anlände till hotellet för lite mat.


Påväg till den stora festen.


Vad gör Hanna?


Partytjejer


Me


Hanna i sitt esse


Ida i sitt esse


Detta kommer antagligen vara mitt partytrick så länge "mustaschen" från smögen lever i min väska.


Den galna kvällen avslutades på sturekompaniet och därefter en favorit i repris när det var dags att promenera den korta vägen hem...onda fötter efter dans i höga skor = gå i sockar längs stockholms gator.


SureBabyYes


SureBebyYes


Noir Stockholm


Noir Stockholm


Allilon


Kommentarer
Postat av: mamma

Ser kul ut. Men lilla gumman köp skor du klarar att gå i ;)

Kram mamma

2010-10-13 @ 08:17:51
Postat av: Rebecca

Anade jag en kort frisyr på en av modellerna? Var det den frisyren du menade?

2010-10-13 @ 22:56:18
Postat av: maja

Ser ut som ni har haft det toppen! Mycket fint :)

Gillade hon med turtuttarna :D

Du får berätta mer på tisdag!

2010-10-15 @ 20:44:29
Postat av: Bella

Hahahaa va komiskt! Jag måste ha bott på exakt samma hotell för 2½ år sedan. Ser fan exakt ut som det rummet vi hade:) Scandic vid humlegården eller hur? Tråkigt att vi aldrig sprang på varande men jag har ingen aning om vart vi tog vägen den kvällen. hehe.

2010-10-18 @ 21:42:58
URL: http://partofbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0