Morgonstund.



I går när jag gick och la mig bestämde jag redan då hur min morgon skulle se ut. Jag skulle vakna vid 8tiden, gå ut och springa en runda och sedan duscha och sätta mig i soffan och njuta. Det enda som gick åt skogen var löpturen, tack vare att jag vaknade med fet huvudvärk. Men nu sitter jag i soffan med mjukiskläder och en stoooor kopp med egengjord vark choklad (oboy kan slänga sig i väggen, egen med mjölk, kakao och socker är tusen gånger bättre) och har precis knaprat i mig ett gäng knäckebröd. Jag har "sovmorgon" till 14.00 i dag för att jag jobbar till halv 9 i kväll och lika länge i morgon.
Jag ska sitta här ett tag till och sedan släpa mig ut på en promenad i kylan.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Låter alldeles ljuvligt! Hade gärna haft en sådan morgon också.



Och ja... Riktigt varm choklad är tusen resor bättre än oboyvarmchoklad!

2010-11-17 @ 12:12:01
Postat av: mamma

Snygg mugg. Du vet väl att chokladkoppen tar både kakao och mörk smält choklad !!! Gärna toppad med vispad grädde ! Mums

2010-11-17 @ 13:33:15
Postat av: Ida

Vart kommer dina fina muggar ifrån?

2010-11-19 @ 21:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0