Slö-söndag

Jag hade ärligt talat inte blivit förvånad om jag vaknade upp i dag och pratade som Kalle Anka. Att en så simpel grej som en heliumballong kan framkalla så många skratt är ju helt otroligt egentligen.
Hursomhelst så var det en riktig toppenkväll i går! Minna på spanbloggen.se hade dragit ihop en lika lyckad kväll som förra året. Dock vann jag inget men jag var lika glad ändå. Det bjöds på god mat och dricka och efter tjejkvällen öppnade nattklubben som vanligt och vi dansade loss. Så mina fötter gör sig påminda om att dom finns i dag vill jag lova. Men det var ju såå kul. Framåt natten tog jag och Niklas cyllen och rullade hemåt. Och i dag är jag lika trött som vanligt! Tack för en toppenkväll!


Bild snodd av sandra. Tänkte jag ska fjäska till mig alla bilder sedan!


Kommentarer
Postat av: sandra

Klart du kan, tar med dem imorgon, orkar inte gå utanför dörren mer idag..puss

2010-05-16 @ 19:11:53
URL: http://sandrasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0