p i n k b e r r y

Jag fick ett meddelande på facebook av min vän Sandra. Hon tycker vi ska öppna en Pinkberry "butik" på lilla torg haha. Ni har hört mig tjata om deras frozen yogurt tvåhundraelvamiljonergånger, men den är helt underbar så är det bara. Så jag hade inte tackat nej till att ha ett pinkberry i Halmstad. Jag hade antagligen missbrukat det. Men det är en annan femma.
Är ni i Usa och går förbi ett pinkberry måste ni gå in. Och välja en orginal med massa färsk frukt till. Mina favoriter var björnbär, blåbär och jordgubbar. Ja, för vi hade ett pinkberry 10 meter från våran port i New York. Gissa om vi var lyckliga!?


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Smaskigt! Öppnar du så blir jag stammis. :) Eller ja... De få gångerna jag är i Halmstad!



Bakar gärna bröd till dig. KOlla mitt mail!

Kram

2010-05-19 @ 13:16:14
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0