Trött som få

Söndagen har varit underbar och jag har i stort sätt inte gjort något över huvud taget. I går vankades det födelsedagsgalej för Elin. Hon bjöd på en underbar trerätters middag och efter det begav vi oss in mot staden och partade loss på Morfars. Efter att Niklas och jag köpt nattamat på mcdonalds traskade vi hem till tobias för att hämta nycklen som Niklas glömt där och sedan traskade vi hemåt. Jag konstaterade dock att jag knappt ätit något på min hamburgare så jag slängde in påsen i kylen. Och mycket riktigt, när jag vaknade i dag på morgonen och plockade fram den lilla burgaren hade jag ätit futtiga 2 minibett på den. Det är så himla typiskt mig att köpa massa mat när jag vet att jag bara tycker det är äckligt när jag väl ska äta det.

Nu ska jag snart dra mig mot sängen! Tudelooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0