tisdaG

Dagen till ära har jag inte gjort något speciellt alls. Jobbat 9.00-18.30, kommit hem, lagat mat, ätit, duschat, satt mig i soffan och planerat för framtiden. Närmare bestämt ca. 1 år framöver. Niklas och jag har lite planer men det är inget som ska nämnas fören allt är klart. Inget speciellt egentligen men jag längtar i alla fall!
Ungefär så intressant har dagen varit och intressantare än så blir den nog tyvär inte heller för nästa uppdrag blir att dra mig ut till köket och diska, sedan tycks jag höra sängen ropa på mig från sovrummet och den känns väldans lockande måste jag säga.


Jag saknar läget på min förra lägenhet. Härliga promenader på stranden satt aldrig fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0