Position soffan

Hjälp vilken dag jag har haft! Jag skippade stan och tog bilen upp till Eurostop direkt efter att jag varit på Mirage(frisörgrossist). Där skulle jag leta bebiskläder och sprang in på H&M och det första jag möttes av var en massa kläder ur Garden Collection. Jag älskar plaggen, materialen och färgerna i den kollektionen så jag började riva runt där (ja, trots mitt köpstopp) och hittade en klänning som jag kände att jag bara var tvuuuungen att prova. Den satt som en smäck och fick givetvis följa med hem.
Sedan skulle ju lilla jag köpa bebiskläder. Jag har aldrig gjort den innan. Så den tog mig nog sisådär en timma att leta reda på en fin kombination med rätt storlek.
Efter den skulle jag till Sandra. Jag var en och en halv timme sen vilket resulterade i att jag missade måndagsfikan eftersom pajen Sandra skulle bjuda på inte var klar. Och vad jag läste i hennes blogg nyss så stog den fortfarande i ugnen TRE OCH EN HALV TIMME senare och var fortfarande inte klar. Gissa om jag höll på att skratta ihjäl mig. Hon bjöd i vilket fall på mumsig chokladpudding i stället.

Först nu har jag kunnat sjunka ner i soffan och andras ut efter matlagning och dylikt. Och snart ska jag sova. Jag har i varje fall hunnit med en hel del i dag!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad tusan var det för paj?

2010-03-30 @ 14:18:43
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/
Postat av: mamma

Känns liiiite som att den pajen blev ganska så hård.

2010-03-31 @ 07:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0