Och så kommer den stora feta nackdelen

 


Jag gjorde ju ett konstaterande i samband med den där resebokningen, nämligen att ska man resa till fjärran land på det där viset så krävs ju även en liten spruta. Eller rätta mig, inte en spruta utan TRE stycken. Och jag är spruträdd. Något. Det är egentligen en sån sak som lätt hade kunnat få mig att inte vilja resa till något land där spruta behövs. Meeeeen, jag vet ju att detta för hoppningsvis inte är enda gången jag kommer åka till ett land där det krävs, så jag får väl bara bita i det sura äpplet och genomgå dessa hemskheter. Jag tror det är värt det!

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men Amanda! OM du är såååå rädd för sprutor så kanske jag ska åka i stället för dig? ;)

2010-03-24 @ 10:23:36
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0