Hemma bäst

I dag hade jag planerat att jag inte skulle göra något vettigt över huvud taget. Är sååå sugen på att bara slappa, kolla på en film kanske, ja inte göra något speciellt alls.
Men helt plötsligt börjar det pluppa upp saker till höger och vänster som jag måste/ska göra.

1. plocka i ordning
2. Städa toaletten
3. betala räkningar
4. Gå in till stan och kolla efter en present till bebis
5. Åka och köpa en grej till salongen
6. Gå till Sandra och fika
7. Laga mat
8. Måndagsfika

Vissa grejer är ju betydligt roligare än andra på den här listan. Om jag kanske skulle kunna skära ner den genom att plocka bort alla tråkigt saker?
Nej, det funkar visst inte riktig så nej. Dags att ta tag i saken kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0