Den där glassen...

Jag hade varit snäll och köpt glass till min sjuke sambo, och plockade fram den i tid för att den skulle tina. Sedan så skulle ju jag då gå ut och sleva upp glassen och öppnar förpackningen som den är gjord för att öppnas. Ni vet en sån där "kartong" som mar river upp sidorna och sedan skär upp den.
Plötsligt vrålar det till i köket, något som lät ungefär som "MEN VA F**N, vad har du gjort med glassen?!". Det var ett förtvivlans skrik. Ungefär som om jag hade förstört typ någon av hans värdefullaste ägodelar. "Va?" säger jag frågande.
Jo, då hade jag förstört hela grejen med hans glass vettni. Man ska tydligen dela hela kartongen i två delar utan att öppna den så att man kan gröpa ur glassen och äta den direkt ur förpackningen. Killar alltså...


Boven i dramat


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men Amanda Sofie!! Kommer du inte ihåg att vi fick glassen så när vi var små?! Det är ju bääästa sättet att äta sån glass! Jag håller med Niklas. :)

2010-04-01 @ 22:30:35
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0