t i m e f o r

Juuuni var det ja. Om jag inte har helt fel så är det 3 veckor till midsommarafton på fredag. Och jag fattar absolut ingenting. Jag börjar låta som en pensionär, jag vet, men vart tar dagarna vägen?
Vad ska alla göra på midsommar nu då? Det är i och för sig inte ens lönt att jag frågar er för ni är ju för jädrans dåliga på att slänga en kommentar ändå.
I samma stund jag insåg att det bara är 3 och en halv vecka kvar till midsommar så insåg jag även att jag inte har den minsta aning om vad jag ska ha på mig. Så det är lika bra att börja leta nu nu nu. Annars står jag där dagen innan och får akutköpa någonting. Fast jag vet ju att så blir fallet ändå, för så är det alltid innan både midsommar och nyår. Hur mycket jag än intalar mig att jag ska bestämma mig i tid.



Kommentarer
Postat av: sandra

jag ska till Helsingborg och Kajsa! Men på midsommardagen har Emelie lovat att fixa fest i frösakull, och då ska vi ha minst lika roligt som förra året :) Ska vi ses på söndag?

2010-06-01 @ 22:58:29
Postat av: Rebecca

Jag ska till östkusten och Kalmar!! Jippie vad roligt det ska bli! vill så gärna ha fint väder. Vill du veta vad jag nog ska ha på mig?! Den otroligt fina blommiga tunikan som du hittade i Stockholm. Fast jag måste ju ha leggings till den så är det riktigt varmt tar jag något annat. :) Vill ju inte skrämma bort alla gäster! :) Ska jag ha svarta leggings eller köpa ett par färgade?

2010-06-02 @ 13:10:42
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/
Postat av: Emelie!

Kom till jessicas middsammar fest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-06-03 @ 15:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0