Rock By Sweden

Första gången jag såg smyckena på Laila Bagge och idoldeltagarna för, ja vad är det? 2 år sedan? Blev jag i varje fall fast direkt. Ni som känner mig vet varför. Jag har alltid dragits lite till döskallar. Och Döskallehalsbandet, som nog är det som synts mest i media, är ju grymt fräckt. Men tretusen spänn känns inte som prio ett direkt. Armbandet som är som en kedja är ju också toksnyggt men även det lite dyrt enligt mig. Och många av dom andra grejerna kan lätt bli lite pråliga tyvär.
Men så nu när vi var i Göteborg i helgen gick jag förbi en tjej som hade dessa örhängerna på sig, och jag var fast! Jag letade i hela Göteborg utan resultat, så i dag svängde jag inom Smycka i Halmstad fort som tusan innan dom stängde, och där fanns dom! Sista paret. Jag hann knappt fråga vad dom kostade innan jag hade ropat att "dom ska jag ha".
Så nu är dom mina. Pistol-färgade med glittrande swarovskikristaller! Kommer sitta som en smäck till väldigt enkla kläder!


Kommentarer
Postat av: mamma

Snygga. Hade jag varit 25 hade jag köpt ett halsband ;)

2010-06-23 @ 06:20:13
Postat av: Rebecca

Typiska Amanda-örhängen!!! Snygga. :)



Och du... Ta med dig dödskalleformen nästa gång så bakar jag en smarrig dödskalletårta åt dig! Kan ta det och kanske en grillfavorit i repris?

2010-06-23 @ 12:45:59
URL: http://frokenhobbykock.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅÅ va fina =)

2010-06-27 @ 13:03:03
URL: http://h4nna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0