Midsommar 2010

Skulle jag skriva detaljerat om denna underbara helg skulle det ha blivit en bok. Jag har haft en grymt bra midsommarhelg och i dag har jag varit mer död än levande. Men vi börjar väl från fredagen.

Midsommarafton spenderades till en början på Lindas gräsmatta med ett gäng goda vänner. Midsommarmat och kranstillverkning. Härliga och roliga timmar. Vid strax innan 5 sprang jag med sikte mot majas lägenhet. Där börjar jag med att välta på en stol på balkongen och spilla rosé över hela mig. Men lika glada var vi ändå. Halv 6 hämtar en taxi upp oss och kör oss mot Vallås och Jessicas hus. När alla anlänt gick vi tipspromenad och spelade ölbrännboll. Kul som tusan.
Grill, mat, snappsvisor stod näst på tur och därefter skulle facit till tipspromenaden avgöras. Ni vet med tävlingar. Galet roligt!
Kvällen avslutades med sång, dans, lite mer dans, dragspel och någon form av ungersk(?) dans.



















Bilder snodda av Maja från kvällen:
























Midsommardagen får ni ta del av i morgon för nu ramlar mina ögonlock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0