l e k s a k










look who's home!

Under min lunch idag flängde jag runt i hela salongen och fotograferade och testade massa inställningar som jag inte förstår mig på! Det blev nog över hundra helt meningslösa bilder.
Dom två nedersta bilderna är däremot inte meningslösa! Emelie har kommit hem!!! Känns helt sinnessjukt att hon har varit borta i 7 månader! Allt hon upplevt får mig verkligen att avundas henne! Sicken grym resa ni har bakom er alltså! Maja och jag tog en lååååång måndagsfika med henne och sedan styrde vi bilen mot Majas nya fina lägenhet och sedan körde jag hem Emelie och åkte hem till min man som hade lagat mat till mig.
Nu ska jag slänga mig i sängen! Är grymt trött!


Kommentarer
Postat av: Elin

:( Hade så gärna velat vara med! Men jobbet tog oanade vändningar eftersom pilotjävlarna (ursäkta språket) gick ut i strejk!!!

Saknade måndagsfikan Mer än vanligt idag! Låt det Aldrig någonsin hända igen!

2010-06-08 @ 00:43:10
Postat av: Rebecca

Åh! Jag är såååå aviiiis! Vill också ha en sån leksak. Jag får låna den i helgen och fota lite kanske? :)



Så snygg röd färg hon under vattenglaset hade på sitt hår!

2010-06-08 @ 12:25:15
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0