Torsdag-fredag-lördag-söndag



Dagarna trallar på i en sån jädrans fart att jag fullständigt glömmer bort när jag senast satt vid datorn och uppdaterade er om mitt liv. Här kommer de senaste dagarna:

Torsdag: Jobb hela dagen lång, sedan hem och fixa sig färdig för kvällens Fiestapremiär. Förfest ute på kärleken och sedan dans hela kvällen lång tills vi blev utkörda från tylö efter stängning. Bil in till staden där morgonen så smått började komma. Men vad gör väl det? Nattamat på Mcdonken 4.00 fredag morgon är aldrig fel. Jag älskar förresten kontrasten mellan Fiesta och Måndagsklubben! Fiesta är grymt mycket mer avlsappnat tack vara Peter Siepen i Djbåset (sa någon konstig musikblandning?!). Jag gillar't!

Fredag: LEDIG och SOOOOL. Niklas slet upp mig ur sängen vid halv 11 och så drog vi till Tylö. Jag med en trevlig förkylning i kroppen. På kvällen var jag som en döing men konstaterade att jag inte blir bättre av att ligga hemma och tycka synd om mig själv så jag tog cyllen till Maja där hon och Emelie satt och pimplade vin på balkongen. Själv pimplade jag vatten och knarkade halstabletter. In en sväng till uteserveringen för nacho, prat och ännu mer vatten för min del.

Lördag: Alla andra låg på Tylöbeach och gick på afterbeachpremiär. Själv hade jag en brud på salongen och när jag väl slutat och skulle knö mig ner till Tylösand var det så sinnessjukt mycket bilar att jag höll på att krocka ett stort antal av dom så jag gav upp och körde ut mot vilshärad till mina föräldrar i stället. Där blev det stranden ett par timmar och sedan hem och så däckade jag på gräsmattan precis utanför dörren. Jag åt därute och framåt kvällen körde jag partybilen hemåt och somnade gott.

Söndag: Snabbrunda på stranden tills molnen bestämde sig för att inte alls spricka upp. Ut till Vilshärad igen och grilla, denna gången även med Niklasen. Nu är vi hemma och ska göra oss redo för bio! Eclipse blir det och jag ser fram emot det!

I morgon är det dags för jobb igen. Men sen är jag ju ledig på tisdag igen! LYX!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0