Stenåldern

Här vettni har jag rotat fram en massa gamla bilder som jag lovade att visa redan förra året. Jag tänker dock vara snäll och inte ta alltför fula bilder.


Jag, elin, frida


Elin, jag, frida


frida, elin


Frida Elin Hanna


Frida Hanna


Fiffigt Elin


Frida Hanna


Jag ELin


Hairdressers


Jag, frida, elin


Taco


Inspark jag, emelie


Malin, jag, hanna


Städskrubb? Malin, Hanna, Emelié


Hanna, Emelié, Jag


Wild West, Alle Elin Hanna





Flying dr. mugg


Nej, nu orkar jag inte mer. Det kanske blir som så att det kommer upp ett album på allas vårat facebook med alla roligt gamla bilder, inkluderat alla studentfester och dylikt.


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha! vilka bilder du har hittat, måste varit djup ner i den mörkaste gömma?! Men alla bli vi lite nostalgiska såhär när det har blivit ett nytt år! :D Vilken underbar tid vi har haft!

2010-01-10 @ 00:53:26
Postat av: Hanna!

Vilka snyggkort du har hittat :D hehe ja det va tider det inte nåt man skäms över direkt :D

2010-01-10 @ 10:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0