Old Woman

Snart, närmare bestämt i morgon, blir jag hela 21 år gammal. Det känns konstigt och jag brukar tänka att "Oj vad tiden går fort". Men då brukar jag tänka om och i stället tänka att jag faktist bara har levt 21 år av mitt liv och har många år kvar, hoppas jag. Så brukar det trösta mig lite.

I dag har Niklas och jag varit i Göteborg hela dagen. Det var nämligen som så att hela tanken med den här götebordtrippen var (vilket inte jag hade en aning om) att det skulle tillhöra min födelsedagspresent från Niklas. Jag fick nämligen den redan i går och det var en lapp med massa fina ord som sedan avslutades med att han berättade att jag skulle få shoppa och han skulle betala (för en viss summa givetvis) och sedan en god lunch på det. Toppenpresent tycker jag och jag blev hur glad som helst. Och det blev en massa fina grejer kan jag tala om!

Sedan åkte vi till min syster och åt gooood kvällsmat och jag fick ytterligare en födelsedagspresent i form av et jättefint armband som jag kanske kan visa i mon. Kanonfint var det och det kommer användas flitigt!

Nu ska jag tydligen in till morfars!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Old woman? Gammal? Du? Ehhh... Nej. Tänk på mig kära syster som är fem år äldre. Vad var det du sa igår? När man fyller 30 börjar man typ bli gammal... Jag har snart bara fyra år kvar till 30 du har NIO! Känn dig inte gammal.



Grattis på födelsedagen!

Kram

2010-01-17 @ 11:10:17
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/
Postat av: Emelie kroon

Stort grattis på födelsedagen! :) Hoppas du haft och har en bra dag!

2010-01-17 @ 14:54:06
Postat av: Katte

2010-01-18 @ 09:49:21
URL: http://a
Postat av: Katte

Grattis! =) men jag kanske inte skulle kalla 21 gammalt.. ;)

2010-01-18 @ 09:50:08
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0