och så levde dom lyckliga i alla sina dagar

Och så slutade sagan lyckligt (hoppas jag) trots allt och nu har jag beställt iPhonen så den kommer till mig inom 1-3 veckor. UTAN telenorförsäljares hjälp. Dom bara dumförklarar en så nu gick jag raka vägen in på telenors hemsida och beställde den nu när erbjudandet var tillbaka! Nu slipper jag äntligen Niklas skrot-telefon!

I morgon är det helg...IGEN. I morgon är det en vecka sedan Niklas och jag var på bio och såg snabba cash, på lördag är det en vecka sedan Niklas och jag hade en mysdag i göteborg och på söndag är det en vecka sedan jag fyllde år. Det är inte klokt alltså. Helgen ser i alla fall ut som följande: Fredag, jobba först och sedan hemmkväll och decka framför let's dance. Lördag, jobba och sedan bege sig till göteborg för inflyttnings/födelsedags fest hos min syster. Söndag, SLAPPA. Måndag, storhandla.

Så spännande var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0