Nyårsafton i skogen

Gårkvällen spenderades mitt ute i ingenstans med ett gäng trevliga och dansglada människor. Mycket god mat och roligheter är bara några saker som kvällen bjöd på. Vid 12slaget samlades vi alla utomhus och skålade in det nya året. Sedan dansade (läs buggade till david guetta och dansband) vi vidare fram till halv 3 tiden då det hela fick ett väldigt plötsligt avslut. Pang sa det så åkte alla hem och lämnade oss kvar med nyckeln. Jahaja, tänkte vi pafft och lade oss i sofforna och fjantade eftersom våran taxi som var beställd till 3 var försenad. Till slut landade vi hemma i sängen efter att jag fått uppleva min största önskan i livet - att sitta i sätet i bagaget på taxibilen.

En väldigt bra start på 2010 måste jag säga! Tack för en väldigt rolig kväll!


















Detta får avslutas med ett foto på mig i bagaget!

Nu ska jag fortsätta kolla på baksmällan med niklas och tobias. Jag var smart nog att sluta dricka efter 12slaget i går så jag mår som en primadonna i dag! GOTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0