2 veckor till 20+

Niklas påminde mig innan att det i dag är exakt 2 veckor kvar till min födelsedag. Då blir jag 20+ (21). Detta känns som en otroligt meningslös och tråkig ålder. Okej, jag kommer komma in på krogen i USA. Det är väl det enda.
Vad jag önskar mig i födelsedagspresent i år är en väldigt bra fråga. Det enda jag har sagt är att jag vill ha saker till MIG. Inget till hemmet eller dylikt för det önskar jag mig alltid. Niklas har tydligen redan köpt något till mig och jag har helt ärligt inte någon som helst aning om vad det är i och med att jag inte önskat mig något. Så det blir spännande!



Nu ska jag och Niklas se på Star Wars episod 4. Vi ligger en film före tv4 i vårt eget maraton!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad vill hon ha till sig själv då? :)

2010-01-04 @ 12:57:48
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0