You don't know me

Skulle jaaaag vara shoppingsugen? Nehedå...
Om sanningen ska fram så tycker jag det är tråkigt att kolla i min garderob nu för tiden. Där finns inga roliga "jobbakläder"(läs: inte för dyra kläder som tål att få en färgklick på sig utan att jag ska ha dödsångest efter), inga vårplagg som känns sådär härliga att kränga på sig(kanske för att vädret inte tillåter i och för sig), inga kläder för fest, inga jeans. Nej jag har helt enkelt ingen inspiration alls. Därför roar jag mig med att leta runt på nätet inför vårgarderoben.


Från nelly.com, somrigt som tusan och jag ser framför mig hur jag fryser ihjäl i den. Nu alltså.
Lite gullig dock. Kanske med en skinnjacka.



I dag har jag för övrigt jobbat jobbat och jobbat. Sedan agerade jag taxi åt sandra och sedan har jag legat i soffan. Egentligen vill jag inte vistas tillsammans med Sandra eftersom hon nyss kom hem från thailand och är...ähum...något brunare och finare än jag som ser ut som att jag inte sett solen på en livstid. Skämt och sido! Det var väldans kul att träffa henne igen!

Nu blir det sängen för min del!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0