Vårkänslor

Jag är garanterat inte ensam och att längta efter våren nu. Men den är ju bara så härlig så man kan ju inte låta bli! När gräset börjar bli grönt, knopparna börjar så smått synas på träden, nätta skor och inte stora pluffsiga vinterstövlar(även om jag trotsar med converse ibland), fina kläder i ljusa färger. Åå jag ryser nästan så mycket längtar jag! Kollade även igenom bilder från förra påsken och blev alldeles varm. Då var det sol, jag hade vårjacka och knappt det behövdes. Vi var hos Linda, satt ute först och avnjöt en fördrink i form av mosserande sedan åt vi en sommrig middag på deras inglasade altan och njöt av solen som stekte in genom fönstrerna. I år kör vi givetvis på samma tradition!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0