Rehab

Helgen spenderades i ulricehamn! Givetvis gick tiden alldeles för snabbt men ack så skönt det var att komma iväg och inte göra någonting. Ulricehamn är alltid rehab på hög nivå.

Nu sitter jag i soffan och känner att luften har gått ur mig helt och hållet. Hjärnan säger "gå nu och ta tag i allt du måste ta tag i" och kroppen säger "neeeej neeeej, sitt nu här för jag orkar inte röra mig". Vårat "matrum" ser ut som ett bombnetslag eftersom det har skett ett möbelbyte där så jag har massor att ta tag i. MEN, det ska ju göras också! haha.

Nej mina glada vänner, nu ska jag ta tag i saker och ting här och sedan ska jag sätta mig i soffan igen och drömma mig bort mot våren och sommaren som känns lockande!


Helgens position. Soffan med min gosiga stickade tröja på mig.


Haha, snyyyggt. Detta är anledningen på att det inte finns många fina bilder på mig. Jag kan helt enkelt inte se normal ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0