Mittiveckan

Det är alltså redan onsdag i morgon. Då kan man säga "i övermorgon är det fredag" vilket innebär att det snart är helg. Vart tar veckorna vägen?
Hursomhelst, jag hade tänkt mig att våren skulle ha börjat komma när vi skulle till Stockholm. Så blir uppenbarligen inte fallet med tanke på hur det ser ut ute nu och att vi ska åka nästa vecka. Men det ska bli härligt med en långweekend på hotell, äta massa god mat och shoppa vårkläder! Är inte det grymt behövligt just nu med lite avkoppling så säg vad!


Vem bestämde att man inte får vara såhär brunbränd året om? Man blir lite smådeppig när man jämför bilden med spegelbilden. Jag är genomskinlig just nu.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag är också genomskinlig! Inte ens lite rouge hjälper till tycker jag. Vad fasen! Ljusaste pudret på marknaden skulle ju se för mörkt ut just nu...



Jag vill också att det ska bli nästa vecka så att vi får bege oss till Stockholm. Bara det ser till att SLUTA SNÖA! Hur ska vi annars ta oss upp?



Kram

2010-02-25 @ 13:23:35
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0