Hål i brallan

Jag vet inte om det är något fel på sättet jag går på eller om jag helt enkelt har feta lår eller vad problemet annrs kan vara. Men nu har jag återigen gjort sönder ett par byxor, på preciiiiis samma ställe som på alla andra jeans jag mågonsin ägt, nämligen i skrevet. Ni vet, där på typ baksigan av låret/emellan benen. Jag FATTAR INTE vad jag gör för fel. Det spelar ingen roll om jeansen kostar 400 eller 2000, dom går sönder likt förbannat!
Så nu är det jag som får åka in till en sömmerska nästa vecka och få dom lagade.

I morgon drar jag iväg till en plats där man inte kan göra något annat än att koppla av. Jag blir borta över helgen och det är såååååå behövligt!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du har definitivt inte tjocka lår! Det är jeansen som är dååååliga! :)

2010-02-12 @ 10:13:00
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/
Postat av: Sara

av någon konstig anledning lider jag precis utav desamma, men vi får hoppas det är jeansen som är problemet! ;)

2010-02-12 @ 13:49:20
URL: http://sarakjellers.blogg.se/
Postat av: Louise

haha jag har exakt samma problem.

Alla jeans jag äger utom 1 par har hål där ! :P

Jag trodde det var för att jag inte kan sitta rakt ner med benen utan måste sitta skräddare osv men vet inte.

Riktigt tråkigt är det iaf !:P

2010-02-12 @ 16:44:29
URL: http://hannalouiise.blogg.se/
Postat av: Jennyfer!

Tessan har gjort sönder tre par byxor på samma ställe under tiden i tromsö och mina favoritbyxor har precis gått sönder där!! :(

Hur är det med dig annars?

2010-02-12 @ 19:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0